Nowości – dziennik zdarzeń oraz powiadomienia SMS
Dział techniczny przekazał informację o zakończeniu prac nad nowymi funkcjonalnościami: dziennik zdarzeń oraz powiadomienia SMS.
Dziennik zdarzeń to moduł umieszczony na stronie głównej Panelu Klienta, dostępny po zalogowaniu się. Wyświetla on informacje o ostatnich czynnościach wykonywanych na koncie użytkownika:
- zaksięgowanie dokumentów
- wygenerowanie raportu/ów
- dodanie nowej płatności
- informacja o zaksięgowaniu wpłaty
Powiadomienia SMS udostępniają z kolei możliwość przesłania na podany numer SMS wiadomości zawierającej treść raportów oraz inne informacje związane z usługą.
Mając na uwadze bezpieczeństwo przesyłanych informacji, Klient ma możliwość wyłączenia powiadamiania SMS, lub wybrania jednej z dwóch opcji: przesyłanie raportu, z podaniem kwot w wiadomości SMS lub przesłanie raportu z ukryciem kwot w wiadomości SMS.
Obie funkcjonalności zostały przekazane do krótkich testów, dla wszystkich Klientów zostaną udostępnione w przyszłym tygodniu.