Rozpoczęcie współpracy w 4 krokach

1. Zarejestruj konto, uzupełnij podstawowy profil firmy

Panel Klienta Taxe to podstawowe narzędzie komunikacji z biurem rachunkowym. Za jego pośrednictwem:

  • przekażesz dokumenty,
  • wystawisz fakturę, rachunek lub paragon,
  • uzyskasz dostęp do kompletu rejestrów i raportów,
  • skonsultujesz się z księgowym prowadzącym Twoją firmę.

2. Wybierz pakiet, wygeneruj umowę

Udostępniamy trzy metody zawarcia umowy: korespondencyjnie, z wykorzystaniem e-podpisu oraz za pośrednictwem przelewu bankowego. Zdecyduj, która będzie dla Ciebie wygodniejsza.

3. Złóż upoważnienie do Urzędu Skarbowego, dokonaj aktualizacji wpisu w CEIDG

Upoważnienia składane w Urzędzie Skarbowym umożliwiają pracownikom naszego biura przekazywanie okresowych deklaracji podatkowych w Twoim imieniu. Z kolei aktualizacja wpisu w Centralnej Ewidencji Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) informuje organy państwowe, że to nasze biuro jest podmiotem prowadzącym Twoją dokumentację rachunkową.

4. Uzupełnij pełny profil

Po pełnej aktywacji konta klienta, otrzymasz wiadomość powitalną, w której poprosimy o podanie pozostałych istotnych informacji o charakterze Twojej działalności gospodarczej.

To wszystko!

Cała powyższa procedura została szczegółowo opisana w ramach konfiguratora, zamieszczonego wewnątrz Panelu Klienta. Zostaniesz przez nią przeprowadzony krok po kroku. Gdyby jednak pojawiły się pytania lub wątpliwości, pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Przejdź do Panelu Klienta, aby rozpocząć »

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Obowiązek podatkowy w podatku dochodowym PIT

2025-11-19

Przedsiębiorcy bardzo często spotykają się z określeniem – obowiązek podatkowy. Warto zrozumieć te podstawowe zagadnienie, bowiem w praktyce ułatwia ono [...]

Zanim podatnik sprzeda usługę dla firmy z UE musi dokonać rejestracji

2025-11-18

Przedsiębiorcy podejmują różne działania na rzecz zwiększenia skali sprzedaży wykonywanych usług. Jedną z dróg jest próba ekspansji na rynki unijne. [...]

Czy KSEF obejmie również najmniejszych przedsiębiorców i nieVATowców? – wyjątki i przepisy epizodyczne

2025-11-17

W 2026 roku podatnicy i księgowi będą zmuszeni zmierzyć się z nowym obiegiem dokumentów spowodowanym wejściem w życie Krajowego systemu [...]

Przystosowanie wynajmowanego lokalu – inwestycja w obcym środku trwałym i jej amortyzacja

2025-11-16

Wynajem lokalu na potrzeby działalności gospodarczej wiąże się często z koniecznością jego remontu i indywidualnego przystosowania do potrzeb danego przedsiębiorcy. [...]

Faktura wystawiona przed dostawą towarów lub świadczeniem usług

2025-11-15

Wystawienie faktury przed dostawą towarów lub świadczeniem usług jest ustawowo dopuszczalne. Przedsiębiorca ma taką możliwość i może jak najbardziej z [...]