Testuj biuro rachunkowe Taxe.pl przez pierwszy miesiąc za 1,00 zł + VAT
* Promocja dla nowych Klientów | Regulamin promocji

Nowe funkcjonalności w Panelu Klienta

Opublikowano: 2011-06-12

Jest nam miło poinformować o wdrożeniu nowych funkcjonalności w Panelu Klienta. Wśród nowości znajdziecie zarówno poprawki, uzupełnienia, jak również zupełnie nowe moduły.

1. Ewidencja Przebiegu Pojazdu – moduł udostępniony dla tych Klientów, których pojazdy nie są wprowadzone do rejestrów jako środek trwały. Wydatki poniesione w związku użytkowaniem takiego pojazdu mogą zostać zaliczone na poczet kosztów tylko w przypadku, gdy prowadzona będzie wspomniana ewidencja.

2. Rozrachunki z kontrahentami, to drugi z nowo wprowadzonych modułów. Ma on służyć tym, którzy korzystając z naszego systemu fakturującego, chcieliby również kontrolować rozliczenia ze swoimi klientami. Udostępniona wersja wyposażona została w najbardziej podstawowe funkcjonalności, w związku z czym chcielibyśmy prosić Was o przekazywanie sugestii i propozycji dotyczących tego modułu, aby ostatecznie jego możliwości odpowiadały Waszym potrzebom.

3. Uzupełnienia i poprawki:

  • Nowy typ dokumentu: faktura VAT-Marża proforma.
  • Poprawka w systemie fakturującym: termin płatności.
  • Rozdzielenie raportów PIT-5/PIT-5L oraz VAT-7/VAT-7K.
  • System pomocy: podgląd starszych wpisów przy tworzeniu nowej odpowiedzi.
  • System pomocy: nowe funkcje dla obsługi (mamy nadzieję, że przełożą się na skrócenie czasu reakcji na zapytanie).
  • System pomocy: nowy dział „Propozycja nowej funkcjonalności” – zachęcamy do przesyłania sugestii.
  • Nowy silnik renderujący PDF, eliminacja błędów związanych m.in. z wydrukiem obcych walut.
  • Możliwość wysyłania faktur w wiadomości e-mail.
  • Częściowa implementacja nowego systemu archiwizująco-indeksującego. Już w niedługim czasie odnalezienie starego dokumentu będzie dużo szybsze, łatwiejsze i bardziej intuicyjne.
  • Rejestr faktur: wstrzymywanie księgowania dokumentów. Po stworzeniu nowego dokumentu sprzedaży, masz możliwość wstrzymania operacji księgowania. Wystarczy, że klikniesz na zielonym przycisku (logo TAXE) znajdującym się przy dokumencie, a dział księgowy będzie wiedział, że ten dokument nie może być jeszcze zaksięgowany. Przycisk zmieni swój kolor na czerwony „STOP”. Aby dać zielone światło dla księgowania, należy ponownie użyć wspomnianego przycisku. Funkcjonalność ta stanie się przydatna w sytuacji, gdy zaistnieje możliwość, że zawartość dokumentu ulegnie zmianie.

Na koniec chcielibyśmy zaprezentować nowe, odświeżone logo naszego produktu. Mamy nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, stworzy pozytywne skojarzenia, a nas zainspiruje do wprowadzania nowych, ciekawych rozwiązań.
Nowe logo TAXE

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Zmiany w PIT 2025 – PIT kasowy dla kogo i na jakich zasadach? Zawiadomienie do 20 lutego

2025-01-04

Od początku 2025 r. obowiązują przepisy dedykowane małym firmom borykającym się z zatorami płatniczymi, a mianowicie dotyczące kasowego rozliczania podatku [...]

Handel częściami i akcesoriami do pojazdów a prawo do ryczałtu i zwolnień z VAT oraz kasy fiskalnej

2024-12-31

W polskim prawie można korzystać z wielu ulg i zwolnień, ograniczając tym samym ilość obowiązków formalnych na gruncie prowadzenia dokumentacji [...]

Pomyłkowa rezygnacja ze zwolnienia podmiotowego VAT

2024-12-27

W naszym dzisiejszym artykule zastanowimy się jakie są podatkowe skutki dokonania omyłkowej rezygnacji ze zwolnienia podmiotowego z VAT w zakresie [...]

Prezenty świąteczne dla kontrahentów w kosztach uzyskania przychodów

2024-12-23

Znaczne grono podatników prowadzących działalność gospodarczą podejmuje decyzję o przeznaczeniu części środków obrotowych firmy na nabycie prezentów świątecznych dla kontrahentów. [...]

Moment powstania obowiązku podatkowego z tytułu najmu a przekroczenie limit zwolnienia z VAT

2024-12-19

W przypadku świadczenia usług najmu obowiązek podatkowy w podatku VAT powstaje na szczególnych zasadach. W konsekwencji warto przeanalizować w jaki [...]