Nowe funkcjonalności w Panelu Klienta

Opublikowano: 2011-06-12

Jest nam miło poinformować o wdrożeniu nowych funkcjonalności w Panelu Klienta. Wśród nowości znajdziecie zarówno poprawki, uzupełnienia, jak również zupełnie nowe moduły.

1. Ewidencja Przebiegu Pojazdu – moduł udostępniony dla tych Klientów, których pojazdy nie są wprowadzone do rejestrów jako środek trwały. Wydatki poniesione w związku użytkowaniem takiego pojazdu mogą zostać zaliczone na poczet kosztów tylko w przypadku, gdy prowadzona będzie wspomniana ewidencja.

2. Rozrachunki z kontrahentami, to drugi z nowo wprowadzonych modułów. Ma on służyć tym, którzy korzystając z naszego systemu fakturującego, chcieliby również kontrolować rozliczenia ze swoimi klientami. Udostępniona wersja wyposażona została w najbardziej podstawowe funkcjonalności, w związku z czym chcielibyśmy prosić Was o przekazywanie sugestii i propozycji dotyczących tego modułu, aby ostatecznie jego możliwości odpowiadały Waszym potrzebom.

3. Uzupełnienia i poprawki:

  • Nowy typ dokumentu: faktura VAT-Marża proforma.
  • Poprawka w systemie fakturującym: termin płatności.
  • Rozdzielenie raportów PIT-5/PIT-5L oraz VAT-7/VAT-7K.
  • System pomocy: podgląd starszych wpisów przy tworzeniu nowej odpowiedzi.
  • System pomocy: nowe funkcje dla obsługi (mamy nadzieję, że przełożą się na skrócenie czasu reakcji na zapytanie).
  • System pomocy: nowy dział „Propozycja nowej funkcjonalności” – zachęcamy do przesyłania sugestii.
  • Nowy silnik renderujący PDF, eliminacja błędów związanych m.in. z wydrukiem obcych walut.
  • Możliwość wysyłania faktur w wiadomości e-mail.
  • Częściowa implementacja nowego systemu archiwizująco-indeksującego. Już w niedługim czasie odnalezienie starego dokumentu będzie dużo szybsze, łatwiejsze i bardziej intuicyjne.
  • Rejestr faktur: wstrzymywanie księgowania dokumentów. Po stworzeniu nowego dokumentu sprzedaży, masz możliwość wstrzymania operacji księgowania. Wystarczy, że klikniesz na zielonym przycisku (logo TAXE) znajdującym się przy dokumencie, a dział księgowy będzie wiedział, że ten dokument nie może być jeszcze zaksięgowany. Przycisk zmieni swój kolor na czerwony „STOP”. Aby dać zielone światło dla księgowania, należy ponownie użyć wspomnianego przycisku. Funkcjonalność ta stanie się przydatna w sytuacji, gdy zaistnieje możliwość, że zawartość dokumentu ulegnie zmianie.

Na koniec chcielibyśmy zaprezentować nowe, odświeżone logo naszego produktu. Mamy nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, stworzy pozytywne skojarzenia, a nas zainspiruje do wprowadzania nowych, ciekawych rozwiązań.
Nowe logo TAXE

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Ulga termomodernizacyjna  w przypadku wspólnego rozliczenia małżonków. Ograniczenia w stosowaniu ulgi od 2025 roku

2025-04-18

Ulga termomodernizacyjna jest jedną z najbardziej powszechnych ulg stosowanych przez podatników z uwagi m.in. na rosnące zainteresowanie fotowoltaiką, czy alternatywnymi [...]

Korekta zeznania rocznego a prawo do ulg podatkowych

2025-04-17

Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą ma obowiązek złożenia zeznania rocznego za poprzedni rok kalendarzowy nawet, jeżeli te zeznanie będzie w [...]

Czy US może odmówić wydania zaświadczenia z uwagi na tajemnicę skarbową?

2025-04-13

W zakresie wielu różnych kwestii prawnych wymagane jest przedstawienie zaświadczenia wydanego przez urząd skarbowy. W zakresie oceny jakie informacje mogą [...]

Charakterystyka skali podatkowej, jako formy opodatkowania przychodów z działalności gospodarczej

2025-04-09

Jedną z form opodatkowania przychodów z działalności gospodarczej jest skala podatkowa. Jest ona jedną z najczęściej wybieranych form opodatkowania niemniej [...]

Zwolnienie z VAT małych firm w UE – nowe prawo od 2025 roku

2025-04-05

Z początkiem 2025 roku do ustawy o VAT zaimplementowano regulacje unijne, których celem jest zwolnienie firm działających na małą skalę [...]