Nowe funkcjonalności w Panelu Klienta
W dniu dzisiejszym przeprowadzona została aktualizacja oprogramowania Panel Klienta. Wśród zmian i poprawek znajdują się między innymi:
- Nowe rejestry księgowe dla dokumentacji wewnętrznej, wcześniej udostępniane na prośbę klienta lub w przypadku organizacji dokumentacji (np. po zakończeniu roku podatkowego lub na potrzeby kontroli), teraz w zasięgu jednego kliknięcia: dowody wewnętrzne, listy płac, rachunki do umów o dzieło/zlecenie.
- Rejestr: Ewidencja przychodów dla klientów rozliczających się na zasadzie tzw. ryczałtu.
- Dwie kontrolki przypominające o obowiązku rejestracji jako czynny płatnik podatku VAT lub o obowiązku rozpoczęcia korzystania z kasy fiskalnej.
- Kalendarz klienta, a w nim zorganizowane najważniejsze terminy, dotyczące usługi Taxe: terminy płatności podatków, zaliczek i składek, terminy przekazywania dokumentacji oraz wykonania operacji Zamknięcie I i II.
- Reorganizacja głównego menu: ukryte zostały te pozycje, które nie dotyczą profilu danej działalności gospodarczej.
- Nowa kontrolka przesyłania dokumentów skanowanych. Jej funkcjonalność uzupełniona została o możliwość kasowania wcześniej dodanych pozycji z listy oraz o dodatkowy pasek postępu, informujący o globalnym stanie przekazywania plików.
- Przechowywanie oryginalnych nazw plików dokumentów skanowanych. Funkcjonalność, o której wdrożenie często Państwo prosili – zachowując właściwe nazwy plików, kontrola przesłanych dokumentów staje się wygodniejsza i sprawniejsza.
- Opcja drukowania lub generowania pliku PDF dla każdej podstrony Panelu Klienta.
- Udostępnienie wszystkich deklaracji przekazywanych lub generowanych dla urzędów skarbowych. Dodana została instrukcja obsługi opisująca procedurę wprowadzenia pliku XML z deklaracją do właściwego formularza podatkowego.
- Przewodnik po usłudze – podręcznik, który w sposób cykliczny będzie uzupełniany o przydatne informacje, instrukcje obsługi i inne opisy dotyczące usługi Taxe, obsługi Panelu Klienta oraz spraw księgowych, często poruszanych przez klientów.
- Sekcja „Przydatne formularze” uzupełniona została o formularz OT (przekazanie środka trwałego do eksploatacji) w wersji PDF (zwykłej oraz w wersji aktywnej).
- Możliwość skonfigurowania dowolnej ilości szablonów wiadomości e-mail w ramach modułu „Rozrachunki z kontrahentami”. Przesłanie podziękowania za wpłatę, wezwanie do uregulowania salda, czy przypomnienie o upływającym terminie zapłaty to tylko kilka z wielu wariantów wykorzystania tej funkcjonalności.
Jak zawsze po aktualizacji oprogramowania, prosimy o dodatkowe odświeżenie okna przeglądarki (przy aktywnej zakładce Panelu Klienta), w celu zaktualizowania bibliotek przechowywanych w pamięci podręcznej przeglądarki.