Miniaktualizacja oprogramowania Panelu Klienta
W dniu dzisiejszym odbyła się mała aktualizacja oprogramowania Panelu Klienta, dostosowując jego funkcjonalności do zmian w przepisach obowiązujących od nowego roku.
1. Faktury korygujące wyposażone zostały w możliwość skorygowania danych kontrahenta (przejęcie funkcji po notach korygujących).
2. Jako datę sprzedaży można wskazywać już cały miesiąc.
3. Z dokumentów sprzedaży usunięto oznaczenia „ORYGINAŁ” / „KOPIA”, które już nie obowiązują. Jeżeli mimo to, nadal chcą Państwo generować dokumenty z tymi dopiskami, istnieje taka możliwość przy generowaniu wydruków w formacie PDF.
4. Uaktualnione zostały moduły wspomagające nadzór limitu obrotu zwalniającego z obowiązku instalacji kasy rejestrującej (fiskalnej). Limit ten bez względu na okres prowadzenia działalności gospodarczej wynosi od tego roku 20.000,00 PLN
W związku z trwającymi pracami nad nowym modułem fakturującym i modułami ościennymi (rozrachunki z kontrahentami, API, import/export, bazy kontrahentów, bazy towarów, system kalendarza i powiadomień), powyższe zmiany zostały wprowadzone jedynie w minimalnym zakresie, koniecznym do generowania dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wprowadzenie pozostałych udogodnień przewidzianych przez nowe przepisy (faktury uproszczone, samofakturowanie, itp.) jest zaplanowane w obecnie tworzonym oprogramowaniu.
Jednocześnie zachęcamy do przekazywania swoich uwag, spostrzeżeń i propozycji odnośnie funkcjonowania naszego systemu fakturującego. Naszym życzeniem jest, aby nowy produkt był możliwie najszerzej dostosowany do wymagań jego użytkowników.