Informacja o zmianie indywidualnych numerów kont bankowych
Szanowni Państwo,
z dniem 27 października 2014 uległy zmianie indywidualne numery kont bankowych, na które uiszczają Państwo opłaty za korzystanie z naszej usługi. Zmiana związana jest z przeniesieniem systemu do innego operatora bankowego, który zaoferował nowe, profesjonalne rozwiązania w automatyzacji i przyśpieszeniu całego procesu księgowania przelewów.
W poprzedniej konfiguracji raporty dostarczane były przez bank następnego dnia po uznaniu wpłaty, w chwili obecnej nie dość, że raporty docierać będą do naszego systemu jeszcze tego samego dnia, to dodatkowo będą one pobierane w ciągu tego dnia kilkukrotnie.
Ponadto, przedmiotowa zmiana to również ukłon w kierunku naszych klientów korzystających z kont w grupie mBank S.A. (dawniej BRE Bank), którzy stanowią prawie 40% wszystkich odbiorców naszej usługi. Przelewy między kontami w tej grupie realizowane są bezzwłocznie, co maksymalnie pozwoli skrócić czas potrzebny na ich zaksięgowanie.
Za dyskomfort związany z koniecznością przedefiniowania numerów kont, gorąco przepraszamy. Stare numery kont będą nadal obsługiwane, przynajmniej przez kolejnych kilka miesięcy. O planowanym ich wyłączeniu poinformujemy z odpowiednim wyprzedzeniem w odrębnej informacji.
Nowy numer konta bankowego znajduje się w Panelu Klienta, w sekcji Moje Taxe » Faktury VAT za usługę, jak również na każdej fakturze, wygenerowanej po 27 października 2014.