Od 2. października nowy Panel Klienta domyślny dla wszystkich odbiorców usługi
Sznowni Państwo,
miło jest nam poinformować, że od 2. października, nowa wersja Panelu Klienta Taxe, którego premiera odbyła się niespełna rok temu, stała się domyślną wersją dla wszystkich Klientów.
W dalszej części wpisu zamieszczamy zbiór informacji, przydatnych w procesie zapoznawania się z nowym oprogramowaniem, zachęcamy do lektury.
Adresy
- Nowa wersja Panelu jest dostępna pod głównym adresem internetowym https://panel.taxe.pl.
- Do czasu wygaśnięcia certyfikatu SSL dla domeny https://panel2.taxe.pl (2015-12-04), nowy Panel nadal będzie dostępny również i pod tym adresem.
- Stare oprogramowanie będzie jeszcze przez kilka miesięcy dostępne pod adresem https://starypanel.taxe.pl.
Użytkowników systemu API prosimy o zmianę nazwy hostu z panel2.taxe.pl na panel.taxe.pl do 2015-12-04, kiedy to w związku z wygaśnięciem certyfikatu SSL dla tej domeny, mogą wystąpić problemy z akceptacją połączeń szyfrowanych z systemem API.
Lista zmian i budowa nowego Panelu
Budowa nowego systemu została opisana w przewodniku, znajdującym się w Panelu, sekcja Pomoc > Przewodnik po usłudze. Bezpośredni link: https://panel.taxe.pl/przewodnik/wpis/6/
Wątek budowy oraz opis zmian został również poruszony na naszym blogu w artykule z 10. grudnia 2014: http://blog.taxe.pl/433/nowy-panel-klienta/
Niekompatybilność modułów fakturowania
Dokumenty sprzedaży wystawiane w modułach fakturowania nowego oraz starego systemu nie są ze sobą kompatybilne. Szerzej o temacie, powody braku kompatybilności i zalecenia dla użytkowników zostały opisane w artykule http://blog.taxe.pl/440/nowy-panel-klienta-kompatybilnosc-pomiedzy-modulami-do-fakturowania/
Mamy nadzieję, że przełączenie się na nową wersję oprogramowania będzie dla Państwa intuicyjne i bezproblemowe. W przypadku pojawienia się pytań, pozostajemy do Państwa dyspozycji.